sevdenurnur Arkadaşlar bebegım 24 gunluk gazlı doktor myflor damla yazdı eskı adı maflor galiba yalnız kutuda 4-10 yaş kullanım ıcındır yazıyor suan farkettım kullanan var mı kucuk bebegınde, ayrıca fayda gördünüz mü
Hcmy_ sevdenurnur ben onun ishal için olanını kullandım ama içinde ayçiçek yağı var sonradan gördüm yoksa kullanmazdım .nbl probiyotik drop kullandım hepsinde öyle yazar zaten yaş aralığı
nnidua sevdenurnur benim bebeğimle 21 günlük 2 3 gündür kullanıyorum doktor kendisi bunu önerdi sanki iyi geldi gibi ama bu seferde bebeğin uykuları kaçtı yani damladan mi bilmiyorum tabi ki ama gaz sancılarımız azaldı gibi gözlemledim
fatmaeseroglu sevdenurnur maflor kullanıyorum turuncu kutulu 2 buçuk aylık bebeğimde günde 6 damla yan etkisi zararı olmadı
Hcmy_ sevdenurnur turuncu olanı zaten yazıyor bebeklerde diyare ve gaz için diye .daha iyi bir şey alın bence
mobesebesir sevdenurnur bunu değil ama turuncu olanını oğluma kullanıyorum ishalken de kullandık çok iyi geldi günde iki kez 5 damla kullanıyorduk 1 yaşında falandı
humagulce fatmaeseroglu bende yeni başladım normala göre daha fazla kaka yapmaya başladı normal mi ki sizce 1 20 günlüguz
cikolataliekmek fatmaeseroglu bizde bir haftadır turuncu olanını kullanıyoruz 37 günlük bebeğim, ishal için vermişti doktor çok faydası oldugunu sanmıyorum
fatmaeseroglu humagulce bence sık kaka yapmasında bi etkisi yoktur maflorun yine de en iyisini doktorunuz bilir tabii ki biz sma mama kullanıyorduk bebeğim 3 güne bir kaka yapıyordu hipp mamaya geçtik her gün kaka yapmaya başladı başka bi nedenden dolayı da değişmiş olabilir
humagulce fatmaeseroglu duzeli suanlik sorun yok iki günde bı yapmaya başladı teşekkür ederim cevapladiginiz için