HKbraa sibelkilic ha iyi o zaman. İstiyorsanız olmamış diye üzülürsünüz diye çekinerek söylemiştim 😅 gebelik yok.
sibelkilic HKbraa yok ya nıye uzulsyım allah olmayana versın benım daha 5 aylık oglum var onu buyutuyrm