aylatrn90 yok benimki uykuda da emiyor uyusa bile. Yutkunuyordu ama bu sefer süt geldi yani. Ama ne kadar geldi bilmiyorum tabi . İlk emzirdiğimde 1 saat sonra uyandı şimdi 1,5 saat oldu hala uyanmadı bakalım . Maximum bi saat daha beklerim kendi uyanacak mı bakalım .