minikkus434 Bugün sahura var daha sanıyordum agzıma biraz kek aldım yedim sonra gidip saatte baktım sahura kalkamamışız Orç tutsam olurmu fark etmeden yedim yani bir nevi unutmuş sayılırım
Limonlucheskek minikkus434 Bilerek bozma olmadıysa ve yatmadan önce zaten o niyetle yatıysanız kabul olur diye biliyorum ben
SevimliHayaletCasper minikkus434 hayır olmaz maalesef. Bugün artık tutamazsınız yemişsiniz çünkü yada tutun ama kaza yapmalısınız
Elisarli minikkus434 bilinçli olarak yapmadığınız için herhangi birşey olmaz tutmaya devam edebilirsiniz. Kazaya da girmiyor ayrıca bu durum rabbim bu konuda öyle güzel bir esneklik sağlamış ki kullarına bilerek olmadığı sürece sizi yiyip içmişsiniz kabul etmiyor. İnternetten veya kuran dan da bakın içiniz rahat etsin
minikkus434 Oanne hava baya karanlıktı ya saat 2 3 filan sanıyordum genel de hep o saatlerde bebeğim uyanıyor ama orocumu tutmak istiyorum
minikkus434 Limonlucheskek yok bilerek yapmadım o an hem uykuluydum hem de tutma niyetim tabiki vardı hala daha var