nisan07 bize doktor on beş gün yapmaması normal demişti oğlum on günde yapmıştı ama sabah ilk kalktiginda bir kaşık zeytin yağı verirseniz iyi geliyor yemeğe karıştırınca bir faydası olmuyor kızımda öyle yapmıştım 2 günde bir yapiyordu ek gıdaya yeni basladigimda