Yavrusuu Aybirkorunbe hahaha ya ben de urfaliyim ziyarete gittiğimde herkes ondan yaptı coook gzel oluyor benim de bugün misafirim gelecek başka şehirde yaşıyorum ondan yapacağım 😀