srnrcvs Kızlar refl oldum 4 aylık oldu kızım ama ınanılmaz bı haksızlık ve yorgunluk var bende regl olduğumdan berı bebegıme bıle bakamıyorm neredeyse regl ile alakası olabılır mı ? Bıde her zaman 6. Buçuk 7 gıbı kalkan ben hıc zorlanmaz ıken sımdı çok zorlanıyorum
SeverusSnape srnrcvs tam benim regl dönemi hallerim. Ben de böyle oluyorum. Halsizlik, yorgunluk, iştahın artması, sürekli uyku hali. Gören regl değil hamileyim sanar.
srnrcvs SeverusSnape ya böyle olmuyordum ben çocuktan sonra degıstı demek mesela acayıp karın ağrısı çekerdim olmadan önce hanı bılmezdım ağrısız regl olmalı anam sımdıde bı bel ağrısı öyle oluyorum.Anlamadım da olduğumu demek hormonlar degıstı tepkılerıde ama buna ragzıyım boşver karın ağrısı çekmek dünyanın en zor sancılarından bırı 😂