2,5 aydan sonra komple mamaya geçtik şuan 5 aylık mamasını seviyor hiçbir sıkıntı yaşamadık ama bir iki haftadır birçok öğününü zorla yediriyorum zorla ağzına sokuyorum resmen, ağlıyor, diliyle itiyor, ısırıp itiyor, dişe bakıyorum hiçbir kabarma vs bişey yok. Uyumuyor asla, şuan bile dizimde gram uykusu yok bişeyler söyleniyor. Bense bi yanda kilo kaybedecek diye korkup üzülüyorum diğer yandan uykusuzluktan gözlerim zonkluyor batıyor artık düşüp kalıcam biyerde o dereceye geldim ağlıcam artık ya tükenmiş gibi hissediyorum. Ne zaman bitecek bu red dönemi