Benim aile hekimi bana ilk defa böyle bişey olursa içebilirsin dedi. Emziredebilirsin ama hormonlar çocuğu huzursuz edebilir hepsi bu demişti. 2. Defa olursa direk seni hastaneye sevk edicez spiral için demişti. Am tabi hangi ilaç hakkında yorum yaptı bilmiyorum çook şükür başıma öyle bişey gelmedi hemen spirale yöneldim zaten. Bi doktorla konuş istersen daha sağlıklı olur