glamt merhaba imkanınız varsa direkt emzirme danışmanıyla görüşmeniz iyi olabilir. Her çözüm her anne ve bebekte uygun olmayabilir. Ben sütüm az olduğu için mamayı biberonla veriyordum aynı zamanda emzirmeye de devam ediyordum. 2 ay böyle geçti ama sonra meme reddi yaşamamak için emzirme danışmanlığı almaya başladım. Şuan biberonu bıraktık ve sadece 1 öğün mama veriyorum onu da eds ile. Yani beslenme sondası da deniyor. Emzirmedanismaninihal ile ilerledim ben. Anne bebeğe göre çözüm sunuyor standart çözümler değil. Sağımda sütün kaç cc çıktığı hiç önemli değil mama verirken benim de hatam bu olmuştu. Bana o döneme kadar söylenen bir çok şeyin doğru olmadığını fark ettim, bir iletişime geçmenizi tavsiye ederim, sevgiler