eslimebrar33 kronik gastritim olduğu için hamilelikten önce her ay en az bir kere şiddetli mide ağrım olurdu hep hastanede alırdım soluğu. Mide koruyucu kullanırdım. Nane çayı, sıcak su torbası, haşlanmış patates, zorda kalınca su içerisine biraz karbonat (bunu alışkanlık haline getirmemek gerek) bunlar bana iyi gelenler. Bu şekilde hafifliyordu ama tam geçmiyordu. Hamilelik ve emzirme sürecinde çok şükür biraz düzeldi. Bakteri için bilemiyorum ama yediklerinizden dolayı genel bir ağrı söz konusu ise beslenme günlüğü tutabilirsiniz ne iyi geliyor ne iyi gelmiyor diye. Buna göre beslenmek, dikkat etmek tam geçirmese de iyi geliyor.