Bebeğimi gece yatarken kontrol ettiğimde göğsü serin ve kollarının omuza yakın kısımları soğuk yüzünde de yanakları kulağı soğuk oluyor daha önceden yattigimz odada petek yakiyordum ama boğazları aşısı kurutuyor diye aranın peteğini açıp ordan gelen sıcaklık ile yatmaya başladık burnu da cok tıkanıyordu yaktigimizda fakat 3 gece once farkettim önceden kundak yaptığımız için şuan 4.5 aylık kundak yapmıyorum acaba üşüyor mu? uyku tulumu vs almamıştım ama sanırım almalıyım önereceğiniz marka var mı, göğsü serin olduğuna göre yanakklar ve kulakları da dahil bebeğim üşüyor mu yatarken birde benimle uyuyor geceleri kafasına uyurken bere hiç giydirmedim doğdu doğalı yoksa bere mi giydirmeliym iki gündür burnu da akkmaya başladı acaba usuttum mu diyorum ister istemez :/ burununu serum fizyolojik ile açma yapıyorum bu arada başka ne yapabilirim ilerlememesi icin en son 3 aylıkken böyle burun akıntısı ile başlamıştık antibiyotiklik olmuştuk gözde çapak öksürük de eklenmişti burun akıntısına hava dahi vermiştim bebeğime evde, şimdi ilerlememesi için ne yapmalıyım