4 aylık kontrolümüzde doktor çok az kilo aldığını söyledi emziriyorum sürekli nasıl az kilo alır aklım almıyor sütüm yaramıyor mu 😔 mamaya başla dedi mamaya başladığımda ya beni emmeyi bırakırsa
Mamaya başlamadan nasıl kilo aldırabilirim 😔 boyuda 61 cm çıktı kısa mı acaba 😔