Merhaba kızlar. Saçımı biraz dipten olmak üzere ombre yaptırmıştım. Tanıdığım bir kuaföre ilk kez. Sıcak tonlardaydi, aradaki nadir turunculuklari görmezden geldim çünkü bi önceki ombrem (ombremsi şey) yıllardır gittiğim kuaförümün kazigiydi sonuç olarak ondan güzel oldu dedim. Altı ay sonra tekrar gittim daha açık ton olsun bu defa soğuk tonlar dedim. Üstler açık ton ombre böyle platinimsi, altlar kulak yanlarında vs turuncu yansımalı sıcak sarılar var. Saçın altı olduğu gibi kaldı nerdeyse zaten üstlerde daha yoğun kısaca yapılan değişiklik. Bana dedi ki “mor şampuan kullanırsan eşitlenecek ustuste yapıldığı için ufak yansımaların var” ben içim rahat çıktım kuaförden. İkinci yıkamada mor şampuan kullandım loreal Paris’in, baya iyi bi şampuan 3 dk bekletin diyordu çoğu kişi 5 bekletiyormuş ben ilk deneme diye cesaret edemedim 3 civarı beklettim, daha suyun altında gördüm değişimi. Ustlerdeki saçlarımın aralarında griler vardı. Altlar da böyleyse sıkıntı yok kuruyunca aralara karışacak onlar turunculuk gidecek dedim. Çıktım ki o kadar yoğun yedirmeme rağmen şampuanı, grilerin yanında turunculuklar daha da göze batıyor. Saç deseniz olmuş saman, şekil almıyor. Kime sorsam “sarı saç bakımı zordur yıpranmadan açılması imkansız bolca bakım” diyor. Şekillendirmeden kullanılmıyor (saman gibi) şekillendiğinde yıpranıyor ben ne yapıcam, ben bu turunculuklari isteseydim o çok istediğim bakıra boyatirdim. Sırf ayda bir dip düşünmeyeyim diye bakır yapmadım sarı ombre olsun dedim neler yaşıyorum. Ben napicam 😢😢😢