kdrt61 stres sütünü kaçırır başıma geldi çünkü 1 hafta boyunça glemedi azıcık azıcıktı sonra düzeldi 🙄 banada çok laf yapan oldu biberona alışır seni emmez, neden mama veriyosun, ayy mama mı içiyo ben asla vermem, 3 yaşına kadar emzirdim ben mama bilmeyiz biz vs vs şimdiki aklım olsa kimseyi umursamam. Bunca lafa ragmen 14 aya kadar emzirdim ama başlarda sadece anne sütüydü sonra mama ve anne sütü gittim azalma olduğu için. Kimseyi takma kafana güzel anne çocuğunu en iyi sen bilir sen tanırsın kimseye kulak asma Allaha havale et hepsini