Lre bende sizin gibi vicco beğenmiyorum. ama beğenmesem de aldım. çünkü araıştırmalarım sonucu en iyi taban yapısına sahip olan ürün o. yürümeyi öğrendikten ve düz bastığına emin olduktan sonra istediğiniz ayakkabıyı alabilirsiniz ama bence ilk adım için vicco tercih edin. zaten 1,5 ay gibi bir süre giyebilecek sonra hemen küçük gelecek☺️ bu arada ilk adım için tam numara tercih edin, büyük yada küçük olmaması önemliymiş 💐