afra_krdg Gündüz gece yapiş yapış geziyoruz artık çok yoruldum. Bir gece uyuyayım diyorum. Uyutuyorum beşiğine koyuyorum kendim de uyuyorum. 15 dk sonra uyanıyor emziriyorum uyutuyorum bir daha kısır döngüye girdik resmen. İki gün düzenli olsa uykusu, 3 gün burnumuzdan geliyor. Yine gecenin bu saatinde ayağımda sallayarak uyutmaya çalışıyorum bir yandan oturdum ağlıyorum uyumak istiyorum. 7 ay 20 günlük atak haftası mı ne zıkkımsa artık çabuk geçsin gitsin diye bekliyorum
terliklerimlegeldim afra_krdg Geçer aşkım sakin ol, derin derin nefes al. Bol bol şükret, yanında,sağlıklı tek derdi uyumamak olsun. 🌹Bende eskiden delirecek gibi olurdum ama kabullenmeyi öğrendim, her şeyin geçeceğini ki geçiyormuş.🥰
Burcukumsal afra_krdg 13 aydan biliyorum gece en az 4 kere uyanır emmek için 😐😐 daha şimdi uyutabildim
Minaa66 afra_krdg evet o aylar bizde oyle olduk ama hic oyle dusunme sukur et evladin sag saglikli yaninda yanindasin içini doldurma öyle canim annesi sensin senden baska ihtiyaci ne olabilir ki gunlerini zehir edersin boyle dusunursen hepimiz anneyiz yoruluyoruz tükeniyoruz ama cok cabuk buyuyorlar valla varsin uykusuz kalalim ac kalalim ama cok cabuk geciyormus
canan1905 ahh güzel annesi bira daha sabır inan gecicek 10. aydan yazıyorum bende o ay bizde cok bunalmistik aglamak iyi geliyosa agla sikma kendini rahatla ne buyuk nimet aglamak daha büyük bi nimette ayaklarinda cok şükür uyumadigi icin bunaliyosun daha kötü hastalandi diye değil basina. bisey geldi diye biraz muzip zamanlari Allah yardımcın olsun canım
Sedossh Merhabalar beni anlatmışsınız gerçekten doğduğundan beri doğru düzgün uyumak nedir bilmez 1 saat önce hüngür hüngür ağladım aslında 3 gündür ağlıyorum çok çok yorgunum dediğiniz gibi 3 gün uyusa 4 gün uyumuyor yani yatağa koyduğum an kıyamet suan ayağımda sallıyorum bunları yazarken sürekli sürekli uyanıyor, bende hırçınlaştım eşime vs karşı oda bugün geldi bana yardım etmeye çalıştı gerek yok dedim üzülme ne olur dili yok derdini anlatamıyor herşey geçecek vs dedi az önce burda post gördüm çocuğu lösemiymiş kemoterapi almış saçları yok diye elbise giymemek istemiyormuş beni o kadar etkiledi ki kızdım kendime anneler nelerle uğraşıyor ben uyumuyor diye ağlayıp psikolojimi bozuyorum diye kızdım bi ton. Sizde ağlamayın çok çok zor evet ama yolun sonu ışıklı illa büyüyecek derdini anlatacak uyuyacak hepsi süreç insan bitik oluyor ama sağlıklı olsunlar gerçekten hepsi geçecek birer anı olarak kalacak uyumuyordun diye gülerek anlatacaksınız