ZeydsMom Aza_r her cocuk farklidir. Bazi bebekler aylara gore verilen olcumle uymaz. Benim bebegim 2 ay 18 gunluk 150 iciyor. Belki doymuyordur. Onceleri ben de o hesaplamalarla veriyordum ama baktim doymuyor.
aymtii 90ml yeterlidir. Ağlamasının sebebi başka bir şey olabilir. İsterseniz bir gün 120 deneyin, ben 3 aya kadar her istediğinde emzirme taraftarıyım, mama da etki nasıl olur onu bilemem. Bi kere deneyin 120 bakalım bitirecek mi
catcilek Çoğu zaman 90 ama gecd uykusundan önce 120bir de bazen gündüz 120 benimki de bazen ağlıyor ama gazı çıkınca susuyor