3 ay 20 günlük kızım var suan tam 8 kilo ama sürekli emmek istiyor ve tek seferde emip doymuyor yarım yarım emip yorulup bırakıyor e haliyle uykusu da kesik kesik oldugu için ben artık uykusuzluktan düşüp bayılmaktan korkuyorum acaba sütüm artık yetmiyor mu mama takviyesi yapmalımıyım doktor günde bir kez mama ver sütün yetmeyebilir dedi aklım karıştı eskiden insanlar mama yokken napıyodu off bilmiyorum tavsiyesi olan var mı acaba:((