Tırnak bozukluğundan dolayı tırnağımın çekilmesi gerekiyormuş zonkluyor ve acıyor yarın bekliyor doktor daha önce ayak baş parmağı tırnağını çektiren oldu mu çok ağrılı mı en önemlisi sonrası ne zaman ağrı geçer ayağa basıp yürümem felan bilgisi olan var mı