Pasamdapasam Deletedmom_106 bakdim bizimkinden cok farkli cokda ameliyatlar atlatmis rabbim sifasini verir insallah tum hastalarin🤲
Deletedmom_106 Pasamdapasam çok 😌 o kadar zor süreçler yaşadılar ki kadının kocası dayanamadı ayrıldı çocuk tek kadınınmış gibi..Kadın da tam anne herseyine yetiyo kızının maşallah 🧿 Belki enzim tedavisiyle ilgili bilgi alabilirsiniz kadından
Pasamdapasam Deletedmom_106 yaa nasil baba o biz tanimadan cok uzulduk o kacip gitmis soylenecek soz yok .. evet enzimi sorabilirim aslinda ona. Cok tesekkurler 😇😇
Leylahanli Pasamdapasam merhaba oğlumda bu hastalıktan şüpheleniyorum siz ne için sordunuz bu hastalığı
Eliiiff Pasamdapasam geçmiş olsun baya olmuş ama benım kızımdan da bu hastalıktan şüpheleniyolar nasıl bir süreç geçirdiniz acaba
Leylahanli Pasamdapasam göz hareketleri beni şüphelendiren. Göz dr u nöroloji diyor nöroloji mr temiz olduğu için nörolojik değil diyor netten araştırınca bu hastalık gözünde etkilediğini okudum
Leylahanli @Pasamdapasam merhaba biz ultrason çekindik çok ağladı zor baktılar dalak ve karaciğer normal yazmışlar ama ağladığı için doğru olmayabilir dediler. Sizin büyüklük normalden çok mu fazla genetik test yaptırdınız mı
Pasamdapasam Leylahanli evet bizim baya bi buyuk sizinki normal cikmis yanlislik veya el kaymasi okadar etkilemez sonucu bence