belenyusuf evet titreme oldu oğlumda kolnatmasi ateskiyken acile gtmistik öyle dediler bizede tuttugundaano bölge duruyorsa tamm ama atmaya devam ediyorsa nöbet geçiriyor dur istem dışı oluyor demej dedi ve geçen yine olmuştu acile gttik ordaki doktorda nöbet geçirme olursa sürekli hareketi aynı olur dedi farklı şekillerde olmaz dedi Allah yaşatmasın ama ateşten iki kere böyle yaşadım 3 yıl arayla görünce kötü oluyor insan mutlaka video çekin doktorunuza gösterin teşhis koyarken daha rahat oluyor görmeleri