Ben de eğlencesine vermedim. Dışarıda işim vardı anneme süt sağıp vermiştim. Aç mı kalsın. Bir de çok ağlıyordu bir defasında emmesine rağmen toplasanız beş kere kandırmak için emzik verdim. Yani neden göğsümü alıp alıp bırakıyor sonra tekrar alıyor anlamadım. Nihayette tutturana kadar savaş veriyoruz. Tecrübeli anneler yazsın lütfen.