Gkcem ben diyetisyenle başladım bir ayda 5 kilo verdim çok dikkat etmediğim halde. Ben normalde de pek yemek yiyen biri değildim atıştırır geçerdim ama olay su içmekmiş. Diyetisyenin verdiği listeyle normalde yediğimden daha fazla yiyorum ama dengeli yediğim için veriyorum sanırım ve 2,5 litre su içtiğim için. Çoğu da yağdan gitti