OzlemCann Kizlar bebegimin kalbi 10 cu haftada durdugu icin bugün kurtaj oldum kanamam oluyor bu kan ne kani sayiliyor ? Oruc nzmn tutabilirim ??
mombaby00 OzlemCann kürtajınız nasıl geçtimi zor oldumu bende olacağım sanırım çok korkuyorum bilgi verir misiniz lütfen
Poly-ana OzlemCann Bende aynı durumu yaşamıştım siz şuan Allah katında lohusa sayılıyorsunuz diye biliyorum.
Ebrubaydar Çok geçmiş olsun çok üzüldüm 😞Kürtaj bile olsanız lohusa oluyorsunuz o kan da bunun kanı o yüzden tutamazsınız
OzlemCann mombaby00 canim cok iyi gecti aslinda ama sonrasinda ateslendim sancilandim dok antibiotik verdi ama busizinde böyle olacagi ablamina gelmiyor gecmis olsun cok
mombaby00 OzlemCann çok teşşekür ederim ben narkozdan çok korkuyorum uyanamazsam vs diye hiç bişey hissetmediniz değil mi banada dua eder misiniz kolay geçsin çok teşşekür ederim🤲🏻
OzlemCann mombaby00 canim bende cok korkuyordum ederim tabi Allah yardimciniz olsun bi uyuyorsunuz hemen uyaniyorsunuz ztn bitmis oluyor :)