feyzas bizde kulak iltihaplanması için antibiyotik kullanmıştık geçen ay , hafif ateş ama sürekli ağlaması vardı , tabiki ilaç aldıkça sürekli uyudu sarhoş gibiydi hep , zararını yararını düşünemedim o an sadece ağrısı acısı dinsin istedim .umarım kötü tarafları yoktur , öyle ağlamasına da böyle uyumasınada çok üzüldüm, Dilerim hiç hastalanmasınlar 😔