Habibe93 1.5 yıl oldu doğum yapalı ama bir şeye zorlandığım zaman dikis yeri çok ağrı yapıyor normal midir
MihraEliff Habibe93 hadi ya ben 3 ay oldu doğum yapalı benimde sızlama ve hissizlik var dikiş yerlerinde ve kırmızı arada da mosmor oluyor 1 seneye geçer diyorlardi ama sizin hala gecmediyse benimde gözüm korkmaya başladı bulaşık yıkarken felan tezgaha dayandığında bile aciyor hala
Unicorn67 Habibe93 ablam doğum yapalı 9 yıl oluyor hala ara ara sizladigini söylüyor bende 7 ay oldu evet sızlıyor
Esraprm Habibe93 arkadaşımın annesi doğum yapalı kaç yıl olmuş ara ara onunki bile sızlarmış öyle söylüyordu. Sanırım çoğu vücutta böyle :(
Habibe93 MihraEliff bende hissizlik çok az kaldı normalde agri yoktu ara sıra sizlama oluyordu ama bir kaç gündür çok ağrısı var temizlik yaparken zorladım baya ondan oldu sanırım
Edaaaden Valla ben 26 yaşındayım annem hala sezeryan yerinin usuttugu zaman agridigini söylüyo o yüzden ben artık pes ettim 20 gün oldu hep soruyodum artık sormuyorum gecicek mi diye 🤦