ozlemmmmmm Hanımlar merhabalar kızım 40 günlük kaka yapmadı 3 gündür 2 öğün mama veriyorum ilk defa böyle oldu ne yapmam lazım ilk anneliğim aşırı stres yaptım
karadenizl ozlemmmmmm anne sütü alıyosa 10gün mama alıyosa 6 7 güne kadar kaka yapmamasını normal kabul ediyolar sırf bu yüzden 2defa doktora götürdüm karnı sert ve şiş değilse huysuzluğu yoksa rahat ol
Bertug1 Merhabalar çocukların o zamanlarda 1 haftaya kadar yapmaması normal kabul ediliyor eğer bebekte zorlanma gibi bir durum gözlemlemiyorsaniz sıkıntı etmeyin🌺
yms anneliksevinci eğer mama yiyorsa mamadan sonra benim doktorum kabız olmaması için bir çay kaşığı kadar su vermemi önermişti.