prensveprensess_ Cuma kan 0,2 dün erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı bugün kan verdim 173 adetim 1 gün gecikti normal mi değer bilen varmı
kagan221_ Normal canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cuma tekrar kan var iki katı yukleseliyorsa sıkıntı yok