Sabah 1 kez normal kaka yapti 1 saat once sulu kaka yapti devaminda 2 kez daha sulu kaka yapti saglik ocaginin verdigi yanlış bilgiden dolayi rota asisinda gec kalmistik zamani gectigi icin daha olmaz dediler simdi birsey olcak diye korkuyoruz yarin hastaneye götüreceğim birsey olurmu acaba