puffthemagicdragon Kelebekakkor99 şimdi uygulamadan baktım, 1501.37 TL kesilmiş. SGK için biraz daha uygun olabilir, özel sigortadan daha fazla alıyorlar genelde.
nidan34 Kelebekakkor99 merhaba gittiniz mi bilmiyorum ben çam sakura da bir doktora gidicektim burdan bir arkadaş daha önce gitmiş hoca değil asistanlar varmış cerrahpaşa da hüseyin bey var geçen hafta gittik ücretli muayene 1000 tl verdik önerebilirim size
nidan34 kurtege sağolun ücretli muayene olunca direk hocalarla muhattap oluyoruz en iyisi gerçekten bu şekilde özellere nazaran fiyatı uygun
kurtege Çapa online randevu almanızı tavsiye ederim . Akşam 8 de açılıyor randevular . O gün o saatte gelmiş olursunuz .öğretim üyesi randevusu alın . Gerçekten alanında en iyi hocalar orada ve çok ilgileniyorlar . Özellere güven olmuyor gerçekten .
kurtege nidan34 evet ben mail adresini aldım kbb de profesörün . Bir şey olduğunda yazıyorum . Geç de olsa dönüyor .