sencerareninannesi Selam arkadaşlar, sünnetlerinizi nerede yaptırdınız memnuniyetleriniz. Olması yada olmaması gerekenler. Hangi yöntemler kullanıldı. Sünnet sonrası neler yaşadınız ? Tecrübelerinizi öğrenmek istiyorum güzel anneler 🫶🏼
Esraakbal sencerareninannesi bn dr Lütfü kırlarda yaptırdım gayet memnun kaldım normal dikişli oldu 3-4 güne iyileşti
sevim1 sencerareninannesi ben namazgâh Ümran tıpta yaptırdım 4 aylıktı çok memnun kaldım ilk gün uyuşukluk gidince bir kaç saat çok huzursuz du ağladı baya hatta pişman olduk ama sonrası çok rahat ilerledik
mom-1 sencerareninannesi pendik medipol hastanesinde olduk tek cerrah vardı zaten adını unuttum o yapıyo ameliyatı. Yarım saat sürdü biz cok memnun kaldık bir gün çok huysuzdu sadece fitil ve krem verdi 2. Gün hiçbisey olmamıs gibiydi 3. Gün kontrole cagırdı coktan iyilesmis minik demişti. Öneririm
Poyrazylmz sencerareninannesi bebeğim 2 buçuk aylıkken yaptırdık Pendik Kurtköyde Doc.Dr. Engin Yılmaz intstagramdan faln araştırıp bakabilrsiniz önce pipiden iğne ile uyuşturdu sonra sünneti rahat bir şekilde yaptı eve gelince bebeğim tüm gün boyunca uyudu zaten yani uyuşukluğu geçtiğindede uykudaydı o yüzden ilk gün bir zorluğu olmadı bu arada 4-5 gün faln karton bardak kapadık pipisine bez değmemesi için bi tane krem verdi biraz iyileşincede kantaron yağı kullandık ve kısa sürede geçti bitti çok şükür
Umutdamla20 sencerareninannesi çakmak erdem hst cocuk cerrahi zafer bey yaptı gayet iyi gectı memnun kaldım
Habibe93 sencerareninannesi 10 aylıkken yaptırdım ilk gün çişini yaptıkça ağladı ikinci gün acısını unuttu bardak koymadım doktor önermedi kremlerini sürdüm ufak parça strec koydum pipisine bir hafta gibi sürede iyileşti. Ama cocugumda tramva kaldı uyustutmak için iğne yaptıklarında çok korktu çok ağladı ne zaman hastaneye gitsek sedyeye yatmamak için kıyameti koparıyor
sencerareninannesi Habibe93 biz 5 aylıkken karar vermiştik bir cerraha gittik bizi vazgeçirdi bebeklerde travma kalıyor diye. Benim bebeğim her hastaneye gidişimizde öyle ağlıyorki daha kimse dokunmadan hemde. Sünnet o yüzden korkutuyor beni bir miktar hala.
sifirekran_bolkitap sencerareninannesi 52 günlükken acıbadem kozyatağında hakan özveriye dikişli olarak yaptırdık. Çok güzel geçti. 😊
sencerareninannesi sifirekran_bolkitap ah bu cesareti bende gösterebilseydim keşke 😣 1 yaşına girecek ancak o cesareti topladık
sencerareninannesi Esraakbal ne kadar küçükse o kadar iyi sanırım. Bizi bir cerrah vazgeçirdi şimdide çok balıksırtı dönemdeyiz offf
sifirekran_bolkitap sencerareninannesi küçükken çok daha kolay gerçekten dönemiyordu bile hareket edip canını da acıkmadı. Bebekler biz gibi acı çekmezmiş doğarken vucudlarında ağrı kesici bir madde olurmuş hatta doğum esnasında canları acımasın diye ilahi bir mucize😊 Yenidoğanken bile yapıyorlar. Oğlum 52 günlük doltor calpole bile gerek yol demişti ama ben sadece ilk gün verdim galiba ama huysuz değildi gerçekten. İlk çişini yaptığında tedirgin olmuştu sadece