2cocugum 11aylik kızım var başta ek gıdaya iyi başlamıştık ama smdi yemiyor oda yemiyor oğlumda yemedi 5yasina gircek hala yemez tok evin aç kedileri resmen 6aya kadar anne sütünden tombik oluyorlar ne zaman ek gıdaya geçsek zayifladilar bugün bı yere gttk kızımdan bı kaç ay küçük annesi kahvaltısını getirdi bu çocuk bunu bitiremez dedim ama maşallah öyle bı yedi ki tombik tombik zaten benim kıza da ver dediler bı kaşık vermemle tükürdü ne varsa okadar üzgünüm ki nerde hata yapıyorum