Ebrupinarrr Tehlikeli midir Biraz yüksek çıktı böbreklerinde sıkıntı olabilir dediler sıra bekliyoruz şuan 😥
Yildizzza Ebrupinarrr benim oğlumun da biraz yüksek çıktı enfeksiyondan olabilir dedi doktor 2 gece yatmıştık hastanede ishal kusma nedeniyle 45 ti bizimki sizinki çokmu yüksek çıktı ?Kötü bi durum yoktur inşallah acil şifalar diliyorum 🌺
amansallagitsin Ebrupinarrr d vitamini duzeyi ne durumda.Birde sıvı tuketimi nasil tuz ile arasi nasil.
Momyyy- Yildizzza merhaba çocuğunuz da 45 çıkmış da değeri benim de oğlumun 47 çıktı aradan 3-4 gün sonra tekrar kan verdik 48 çıktı ne dediler acaba bende endişe ediyorum