TeacherrMom Merhaba, 2 yaşından sonra diyebilirim ağzı açık duruyordu sürekli gün içinde. Gece ağzı açık uyuyordu. Konuşması genizdendi. Sık hastalanıyordu. 20 günde bir antibiyotik kullanıyorduk. Ben kendi şüphem üzerine KBB ye götürdüm. %70 oranında geniz etinin kapattığı söylendi. 3 aylık tedavi uygulandı küçülmezse ameliyat dendi. Küçülmedi ameliyat oldu.
Ev akarı, toz. Daha doğrusu tozun içinde bulunan gözle görülmeyen küçük böcekler var bunların adı mite. Mitenin dışkısı alerji yapan şey.