Herkese selamlar lütfen başına gelmiş olan tecrübesi olanlar dönüş yapsın gerçekten kafayı yemek üzereyim 8 aylık bir bebeğim var yaklaşık 5.ayında kakada kan görüldü gerekli tetkikler yapıldı ve süt allerjisi tanısı koydu doktorumuz ben diyet yaptım bebeğim sadece anne sütü alıyordu zamanla diyeti açtım bir sorun olmadı bebeğim ek gıdaya geçti başta ona vermeye çekindim başka bir doktorun tavsiyesiyle keçi sütü verdim yani keçi sütünden yoğurt peynir vs yaptım verdim hiçbirşey olmadı ama inek sütünü de denemek istiyordum süt allerjisi testi yaptırdık test negatif çıktı bende içinde yoğurt olan şeylerden vermeye başladım hiçbir sıkıntı olmadı buraya kadar herşey yolunda sorun şurda oğlum çok hareketli ve iştahlı bir bebek artık sütümün yetmediğini farkettim ve mama takviyesine başladım hiçbirşey yoktu fakat 2 haftadır sürekli kaka yapıyor her yediğini kaka yapıyor kaka tahlili yaptırdık doktorumuz kakada gizli kan olduğunu bununda süt allerjisi olabileceğini mama vermemem gerektiğini söyledi madem test negatif çıkmış o zaman niye vermiyorum delirmek üzereyim artık ne yapacağımı şaşırdım allerjik mamalardan da vermek istemiyorum nolur biri beni aydınlatsın ne yapmalıyım yada önerebileceğiniz iyi bir allerji doktoru var mı