theyikik sarılık varsa da bitmek üzeredir, bizde uzamış sarılık vardı yaklaşık 45 gün sürmüştü, en son günlerde artık gözünün beyaz kısmı sarıydı, doktor sarılık ayaklardan başlar, en son gözlere gelir, sonrada biter demişti, gerçekten de gözlerden sonrada bitti çok şükür, bizimde kilo alımı güzeldi ama anne sütü sarılığı diyorlar buna, anne sütü alan bebeklerde oluyor, emzirme sıklığını arttırın bencede..