Nuruummm Merhaba, estağfurullah olur mu öyle şey tabi ki soracaksınız, insanın kendi canından öte bir durum söz konusu, çekinmeyin elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım 😊 siz de mi Dokuz Eylül Hastanesine yatış yapacaksınız, bizde öncelikle kilo ölçümü yapıldı kilosuna göre doz ayarlanıyor sonra damar yolu açılıyor kan alınıyor, ne olur ne olmaz herhangi bir durumda hemen müdahale edilmesi için, zaten yatış yapan tüm hastalara oluyor bu ama bebek oldukları için biraz stresli ve zor geçiyor o anlar 🙄 bizde çok zorlandılar hareket ettiği ve ağladığı için sonrasında vazgeçtiler zaten emen bir bebek daha fazla yormayalım dediler, en küçük dozda şuruba başladılar sonra kalp takibi için makineye bağladılar her şurubu aldıktan sonra kan şekerini ölçüyorlar, toplamda 3 doz almış oluyor hastanede 3. doz tam doz oluyor onda da bir sorun çıkmazsa çıkış yapılıyor