bebefirarda44 ebruhm valla arada bana bi kalıntı giriyor ama öyle böyle değil elimi süremem ama tişört üstünden kaşıyorum sen abartmadan kaşı azcık
ebruhm bebefirarda44 bende aynen emzirme dönemindeyim bebeğim 4 aylık sende de kabarcık oldumu tahriş gibi
bebefirarda44 ebruhm yok ben o kadar kaşımadım devam etsem kabarcığa doğru gider di yani tırnaklarınla zarar verme bebek de mikrop kapar sürekli sil öyle ver bari çocuğa