Adet gecikmem 7 günü buldu spiralle korunuyorum 2 çocuğum var ikincisi 2 yaşında ama zor bir doğum süreci geçirdik tam büyüyor derken yaşadığım şu zor bir haftada öldüm bittim resmen 🫣 bu gün gittim test aldım çıkmadı akşamına sonunda adet oldum şükür ki ay ne korktum vallahi ya ders oldu artık spiralle korunma olmayacak sadece 😃