Mamtica1 Kızlar bugün yabancı bir kadınla tanıştım iki çocuğunada 9 aylıkken tuvalet eğitimi vermişş ben ilk defa duydum şok oldum tabi🤣 yapan yada konuyla bilgisi olan var mııı ? Dediki ya 9 10 aylıkken vereceksin yada 2 yaşını bekleyeceksin 🙄🙄😳🤣
whiteblack Mamtica1 benim kızım 2 yaşına girdi yeni başladım ve hiç öğrenmeye niyeti yok nasıl olcak bilmiyorum 🤷🏻♀️
zehra15 Mamtica1 ben o aylarda denedim oldu gercekten tuvaletini wc ye götürdüğümde yapıyordu kakası gelince gözünü dikip bana bakıyordu kaka mi diyince kollarını uzatıyordu kucaklayayim diye hastalanınca unuttu sonra da alistiramadim oturagina oturmak isteniyor şuan (13 aylik) Bu arada çiş değil sadece kakasını tuvalette yapmaya alismisti
dygusalmom97 Mamtica1 tuvalet iletişimi diye geçiyor aslında eğitim değilde ben inanamıyorum ve çok zor bişey bence