Merhaba 4,5 aylık kız bebeğim var. İdrar yolu enfeksiyonu için geçen hafta antibiyotik kullandık. Araştırmama göre antibiyotik bağırsak florasını bozuyormuş, enfeksiyonlara daha çok açık hale geliyormuş. Antibiyotikle birlikte probiyotik de kullanmadık doktor gerek yok dedi. Çok kafama taktım bu durumu. Bebeklerinde antibiyotik kullanan oldu mu? Bir sorunla karşılaştınız mı ilerleyen dönemlerde ? Deneyimlerinizi yazarsanız çok sevinirim.