Merhabalar anneler. Oğlum 6 buçuk aylık. Ek gıdayla başımız dertte. Başta zaten diliyle itip yemiyordu . Doktorla görüştüm sabır göster alışkanlık kazanacak dedi. Bi şekilde devam ediyordum geçtiğimiz günlerde oğlum kusmaya başladı. Önce üşüttüğünden şüphelendim kokuluydu çünkü. Sonra gece tekrar kustu ek gıdadan olabilir dedim ek gıdayı kestim. Bir gün kusmadı ertesi gün yine öğürerek kustu. Eli sürekli ağzında. Her şeyi ağzına götürüyor. Çok dikkat ediyorum kıl toz tutmasın diye ama illaki oluyordur. Toz yutuyor ondan mı öğürüyor bilemiyorum. Oyuncaklarını yıkıyorum dikkat ediyorum ağzına götürünce yine öğürüyor. Ama artık huy edindi. Pütürlü bi gıda verdiğimde direk öğürüyor tüm midesindekileri çıkarıyor . Resmen alışkanlık yaptı bunu 😒🤕 doktor da ısrarla çatalla ez diyor ama bu sekilde artik hiç mümkün degil . En ufak bi tane bi nokta bi şey dilinde olsun öğürüyor hoop kusuyor. Hem de öyle böyle kusmuyor. Yetişkin insan gibi tüm midesindekileri çıkarıyor. Herkes zayıflamış bu çocuk diyor. Canım ona da sıkılıyor. Artık doktoru dinlenmeyip pütürsüz mama kıvamında veriyorum. Ama bi şekilde pütürlüye de alışması lazım. Nasıl bi yol izlemeliyim fikri olan tecrübeli anneler ?