Dün oglumun aşı oldu ,bugün ağrıdan ayaklarını yere vuruyor,durmadan ağlıyor çok acısı var belli,aşı yerini kontrol ettim düğüm düğüm olmuş ,yani aşı dağilmamiş olduğu gibi deri altında duruyor ,iki bacagida aynı durumda ,çok öfkeliyim bu ebenin bu haltı ikinci yapışı ,aradım normaldir gecer dedi ,diğer aşisindada böyle olmuştu 1hafta inledi ,delirmek üzereyim ,başına gelen varmı internetten bakıyorum bişey çıkmıyor, bu durum nasıl geçer,