Her bebeğin gelişimi çok farklı ama sağlık ocağının verdiği damlalarda benim bebeğimde öğürdü kustu hiç sevmedi d vitaminini ocean aldım demir damlasını da bestiron aldım onları severek içiyo geçen hastalandı kan değerlerine baktırdık gayet güzel ama 8aylık oldu benimki de hala emeklemiyo her bebek emeklemek zorunda değil belki direk yürür ama desteksiz oturabiliyor mu baş çevresi boyu uzuyormu iştahsız mı bunlar önemli