Esraannee 5 gunluk kızım var. Bezınde ilkinde kan gibi 2 ve 3 defaada turuncu lekeler gordum karsılasan var mı normal bısey mı doktora goturmelı mıyım?
pollyophelia Esraannee aynısı bizde de olmuştu kan değil de kristalmiş doktor öyle dedi eğer mama veriyorsanız kesinlikle suyuna dikkat edin içme suyunu önce kaynatıp soğutup ondan sonra kullanmanız gerek kaynattığınız kabın kireçli olmaması gerek
Ozgesen48 Esraannee ilk günler normal merak etmeyin .. en fazla 1.5 ,2 saatte bir emzirin ..sağlıkla büyüsün yavrunuz ❤
pollyophelia Benim sütüm geç geldi ve ilk zamanlar yeterli değildi mama vermek zorunda kalmıştık annem bilemeden çaydanlıktaki suyla hazırlanmış meğer mamayı. Sonra suyu düzeltince ve mamayı da bırakınca o lekeler kayboldu