Benim bebeğim 4 aylık olana kadar ağladı ama 4.ayından sonra çok rahatladı ve düzene girdi. Siz ne kadar rahat ve huzurlu olursanız o kadar sakinleşiyor bebekler biz de öyle oldu birbirimize alışınca hiç bir sorun kalmadı. 1 yaşına sayılı günlerimiz kaldı düzeni bozulmadığı sürece melek gibi. Kendinize ve bebeğinize yapabileceğiniz en iyi yatırım düzen sağlamak