Irem_ela Bebeğim 5 ay 27 günlük. Videosunu çekerken telefon kaşının biraz üstüne alnına düştü, ağladı. Uykusu da var şimdi uyuyor, bir şey olur mu yaşayan oldu mu böyle bir durum. Çok kafama takıldi, canım sıkıldı
beyoglu67 Irem_ela bende düşürdüm çocuğun kafasına telefon 😅 Seninkinden küçüktü bi de biraz ağladı bisey olmadı ama cok şükür
dilay06 Irem_ela annelerin çoğunun başına geliyor bu olay korkulacak bir şey yok ama göz kayması falan dikkat edin
canan6668 Irem_ela banada olmustu Daha küçüktü hatta bebegim sanırım bisey olmuyor olmaz diye düşünüyorum