Kızlar ben 2 ay önce kadın doğuma gittim bi rahatsızlıktan picos dedi Dienille hormon hapı verdi 6 au kullanıcam neyse adet başlamasıyla kullandım ben adetim 8 gün önce bitti 7 gün sürer normal şartlarda dün gece sahurda leke geldi kahverengi sonraki gün aynı sonra bitti tekrardan bugün de kan gelmiş bu adetten mi sayılır özür mü 10 günü beklemelimiyim özür sayılması için çüklü benim adetim 7 gün dedimi bitiyor sonra kanama felan olmuyor birkaç kişiye sordum normal adet döngün 7 gün de bitiyor sa özür dür diyor internetten araştırdım fetfa hattında da 10 gün sonrası özür diyor ben bugün oruç ta tuttum napsam 10 güne tamamlasam mı beklesem mi bile varsa @dingörevlisi ni etiketlermisiniz görsün ☺️