Prenses_ikra Merhaba Hanımlar bebeğim 3 ay 3 günlük ben serum ve şırıngayla temizliyorum burnunu sağa yatırıp sıkıyorum kimisi kucagına al ayakta tut diyor sizler nasıl yapıyosunuz🙄
sedaykn Prenses_ikra Oturmaya başlayana kadar yatırarak yapın. 6 Aydan sonra ayakta başını hafif öne eğerek yapabilrsiniz diyor doktorlar
Misskokulum Prenses_ikra ben de bazen yan yatırıyorum bazen kucağımda oturur vaziyete getirip suyu sıkıp geri yatırıyorum 2 ay 20 günlük
nhlnhl Yana yatırıp sıkıyoruz. Bende videolardan görüp doktora sormuştum. Daha küçük 1 yaşından sonra ayakta dik şekilde dedi